Diensten

Tien jaar geleden was de oplossing in bereikbaarheidsland vaak een groot deel hardware en een klein deel software. De bedrijfstelefooncentrale was een apparaat met functionaliteiten als: bellen, gebeld worden, overloop naar de telefoniste en gesprekken doorschakelen naar GSM. Wilde de klant extra functionaliteiten om de bereikbaarheid op een meer klantvriendelijke wijze te stroomlijnen, dan moest er separate Voice Response worden aangesloten.

Vandaag de dag is een communicatiesysteem een volledig IP-systeem met veel functionaliteiten die standaard aanwezig zijn. Hierbij bestaan zelfs mogelijkheden om ROI inzichtelijk te maken.

Op dat moment is de dienstverlening van Mama-Telecom belangrijker dan het communicatiesysteem zelf.

Onze dienstverlening onderscheidt zich met name in het analyseren en naar de praktijk vertalen van de realtime en historische gegevens van de bereikbaarheid van uw organisatie. Onze consultants kunnen als voorbeeld 1 à 2 x per jaar worden ingehuurd om u te helpen de bereikbaarheid in kaart te brengen. De uitkomsten en adviezen van deze analyse gaan dan verder dan alleen telecom; ook bedrijfskundige zaken worden hierin meegenomen.