Helpdesk

Vragen?
Heeft u vragen voor onze helpdesk? Onze medewerkers helpen u graag.
Belt u naar: 0341-467588

24 uur service / pincode
Heeft u buiten openingstijden een storing met betrekking tot uw telefooncentrale en heeft u een 7 x 24 uur serviceovereenkomst? Belt u dan naar de helpdesk op bovenstaand telefoonnummer en gebruik hierbij uw 24 uur pincode.
Wij zullen zorgen dat de storing zo spoedig mogelijk opgelost wordt in overeenstemming met het afgesproken serviceniveau.

Storing?
Wilt u een storing of wijziging doorgeven?
Klik dan hier om in te loggen bij de helpdesk*.

*Helpdesk(ondersteuningsportaal)
U kunt uw storing of wijziging digitaal indienen bij onze helpdesk via het ondersteuningsportaal. Na registratie ontvangt u inloggegevens voor uw account. Met uw account heeft u volledige toegang tot ons selfserviceportaal en kunt u deze gebruiken om ondersteuningstickets in te dienen en de status ervan te volgen. Ook de historie van uw ingediende tickets kunt u hier vinden.

Om administratieve werkzaamheden voor u te verminderen, geldt het formulier in het ondersteuningsportaal als opdrachtverstrekking aan Mama-Telecom.

Voor de registratie en terugkoppeling van wijzigingsverzoeken kunt er voor kiezen of uw organisatie een centraal e-mailadres gaat gebruiken of dat u een persoonlijke login wilt voor uw organisatie. Hiervoor vragen wij u een zakelijk e-mailadres in te vullen.

U ontvangt een kopie van uw ingediende storing of wijziging per e-mail. Onze helpdesk stuurt berichten vanaf het e-mailadres [email protected].

Op alle leveringen en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.