Wachtrij / contactcenter
Als bedrijf begrijpen we hoe belangrijk het is om een naadloze communicatie-ervaring te bieden aan uw klanten en medewerkers. Onze oplossingen zijn ontworpen om u te helpen uw communicatie te stroomlijnen en uw bedrijf efficiënter te maken. Of u nu op zoek bent naar een eenvoudige bedrijfstelefonie-oplossing of een meer uitgebreid contactcenter, wij hebben de tools en expertise om aan uw behoeften te voldoen. Ontdek hoe onze oplossingen uw bedrijf kunnen transformeren en neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een demo aan te vragen
De Avaya IP Office contactcenter oplossing is Voice only of Multichannel, afhankelijk van uw gekozen licentie op agent niveau en wordt gedreven door een krachtige software gebaseerde ACD (Automatic Call Distribution) /wachtrij toepassing. De Avaya IP Office Contactcenter oplossing biedt eenvoudige tot zeer geavanceerde routeer opties, o.a Skill Based Routing, Last agent en Priority Customer Routing maken hier onderdeel van uit. Het systeem wordt compleet geleverd met supervisor interface, agent en oproep statistieken en een LCD ‘wall board’ scherm software pakket die in dashboard vorm actuele informatie aanreikt. Gespreksopname (voice logging / recording), positiemelding, gemiddelde wachttijd melding en gedetailleerde rapportage maken onderdeel uit van de oplossing.
Avaya IP Office Contactcenter oplossingen worden wereldwijd door duizenden bedrijven gebruikt. Mogelijke klanten zijn bijvoorbeeld Customer Service Centers, Helpdesk, afdelingen voor technische ondersteuning, transport en logistiek organisaties (afdeling planning), verkoopafdelingen, huisartsenpraktijken en huisartsenposten en inbound en outbound Call / Contact Centers.
Met de Call / Contact Center toepassingen van Mama-Telecom kunnen bedrijven profiteren van een betere klantenservice, hogere productiviteit van werknemers en een beter toezicht op de bereikbaarheid.